تولید انبوه نسل جدید سیینای تمام هیبریدی برای تویوتا، یک حرکت پر از ریسک به حساب می آید چون ممکن بود تمامی هواداران سیینا به خاطر هیبریدی شدن رویگردان شوند. اما چنین اتفاقی نیفتاد. شاید هم منطقی باشد چون سیینای هیبریدی در 5 سطح مختلف تحت عناوین LE، XLE، XSE، Limited و Platinum عرضه شده اند. همه ی این 5 سطح خودشان در دو گزینه ی دیفرانسیل جلو یا AWD [انتقال قدرت به هر 4 چرخ] به انتخاب مشتری ارائه می شوند. همین که هر 5 سطح می تواند AWD باشد حرکت بسیار خوبی از طرف تویوتا است چون معمولاً خریداران سیینای هیبریدی می خواهند که این خود را در جغرافیای پر برف و باران مورد استفاده قرار دهند. ضمن آن که به ازای هر باک هم 36 مایل (حدود 60 کیلومتر) هم بیشتر طی می کنند چون این خودروها هیبریدی هستند و زمانی که خودرو در حالت بنزینی در حرکت است باتری آن در حال شارژ شدن است و باتری شارژ شده 36 مایل به پیمایش بیشتر خودرو کمک می کند. این خودرو با این که هیبریدی است شتاب خوبی دارد. یعنی علاوه بر ساکت و نرم بودن ویژگی های یک خودروی بنزینی خوب را هم دارد.
البته شکی نیست که هنوز از گرایش شدید مردم به خودروهای شاسی بلند کاسته نشده و به طور طبیعی هنوز مردم راوفور تویوتا را بیشتر انتخاب می کنند. هر چند خود تویوتا هم گزینه های زیادی در اختیار مردم گذاشته از هایلندر هیبریدی گرفته تا کمری هیبریدی، آوالون هیبریدی، سیینا 2021، ونزا 2021، پریوس، پریوس پرایم و راوفور پرایم.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/